english version
Hasła biblijne na dzisiaj Ukryj hasła biblijne

Kierunek Wrocław

Wycieczka szkółki niedzielnej parafii Drogomyśl

11.07.2015

3 lipca 2015 r. o godzinie 6:03 grupa dzieci z drogomyskiej parafii wraz z rodzicami i opiekunami, licząca aż 97 osób, wyruszyła pociągiem relacji Wisła – Katowice i Katowice – Wrocław na wycieczkę do niedawno otworzonego Afrykarium we wrocławskim zoo.

Kierunek Wrocław

Na uczestnikach bardzo duże wrażenie robiło oceanarium, różnorodność zgromadzonych tam gatunków zwierząt i nowoczesność całego obiektu. Dla dzieci był to czas spędzony w bliskości egzotycznych stworzeń oraz możliwości podziwiania unikatowej fauny z niemal całego świata.

Następnym punktem wycieczki była Fontanna Multimedialna znajdująca się za Halą Stulecia. Z racji, że był to upalny dzień z przyjemnością spędziliśmy tam czas i zobaczyliśmy pokaz wodno – muzyczny. Potem tramwajem pojechaliśmy na wrocławski Rynek.

Obowiązkowym punktem zwiedzania tej części miasta był pomnik Dietricha Bonhoeffera, niemieckiego pastora i teologa, którego historię opowiedział nam nasz pastor ks. Tomasz Bujok. Po wysłuchaniu krótkiej historii mieliśmy czas wolny, który nasze dzieci spędziły w McDonaldzie...

Dalej udaliśmy się do kościoła Opatrzności Bożej, gdzie w przyjemnym chłodzie wysłuchaliśmy historii Kościoła ewangelickiego we Wrocławiu. Byliśmy jedną z najliczniejszych grup turystów, która przybyła do tego miejsca. Spacerem przeszliśmy drogę z kościoła na dworzec, podziwiając urodę Wrocławia. Dzieci zajęte były też poszukiwaniem wrocławskich krasnali.

W drodze powrotnej, w Katowicach mieliśmy chwilę wolnego czasu i możliwość zobaczenia nowego centrum stolicy województw śląskiego, a także obejrzenia wraz z księdzem Tomaszem Bujokiem pociągu Pendolino. Do Zaborza wróciliśmy o godzinie 21:30.

Pomimo zmęczenia wszyscy byliśmy bardzo zadowoleni z całego dnia, który spędziliśmy w pięknym Wrocławiu, w bardzo miłej atmosferze. Mimo licznej grupy, nie było żadnych nieprzyjemnych sytuacji. Wszyscy byliśmy zorganizowani oraz mieliśmy bardzo dobrego przewodnika - księdza Tomasza Bujoka wraz z jego żoną Anną. Warto było spędzić czas w tym jakże miłym gronie.