Pracownik administracji w biurze Konsystorza – oferta pracy
Kościół Ewangelicko-Augsburski w Polsce poszukuje osoby na stanowisko pracownika administracji w kancelarii Konsystorza.
Praca na cały etat w godz. 8:00-16:00 na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika administracji w kancelarii Konsystorza w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy.
Miejsce wykonywania pracy: ul. Miodowa 21, 00-246 Warszawa.
Planowany termin zatrudnienia: od 4 stycznia 2022 r.
Okres wypowiedzenia umowy o pracę na czas zastępstwa: zgodnie z art. 36 § 1 Kodeksu Pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- Wykształcenie średnie lub wyższe;
- Umiejętność obsługi komputera (programy word, excel, program druczek, program pocztowy);
- Znajomość j. angielskiego i doświadczenie pracy na podobnym stanowisku mile widziana;
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyskrecja i lojalność.
Zakres zadań wykonywanych m.in. na stanowisku:
1) prowadzenie kasy;
2) prowadzenie i obsługa kancelarii Konsystorza (prowadzenie dziennika korespondencji oraz właściwa dystrybucja dokumentów w biurze, wysyłanie poczty, skanowanie dokumentów, przygotowywanie projektów pism, zbieranie danych, zaopatrzenie w materiały biurowe, obsługa urządzeń biurowych i sieci telefonicznej, ścisła i aktywna współpraca z pozostałymi osobami zatrudnionymi w biurze);
3) przygotowanie i obsługa organizacyjno- recepcyjna spotkań w Centrum Luterańskim oraz zarządzanie pokojami gościnnymi Kościoła;
4) przygotowywanie oraz wysyłanie faktur oraz not obciążeniowych;
5) prowadzenie spisu inwentarzowego środków trwałych i wyposażenia.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z Wiceprezesem Konsystorza – telefonicznie: 502 037 640 lub na adres mailowy: wiceprezes@luteranie.pl