Pracownik administracji w biurze Konsystorza – oferta pracy

Kościół Ewangelicko-Augsburski w Polsce poszukuje osoby na stanowisko pracownika administracji w kancelarii Konsystorza.

Praca na cały etat w godz. 8:00-16:00 na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika administracji w kancelarii Konsystorza w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy.

Miejsce wykonywania pracy: ul. Miodowa 21, 00-246 Warszawa.

Planowany termin zatrudnienia: od 4 stycznia 2022 r.

Okres wypowiedzenia umowy o pracę na czas zastępstwa: zgodnie z art. 36 § 1 Kodeksu Pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  1. Wykształcenie średnie lub wyższe;
  2. Umiejętność obsługi komputera (programy word, excel, program druczek, program pocztowy);
  3. Znajomość j. angielskiego i doświadczenie pracy na podobnym stanowisku mile widziana;
  4. Wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyskrecja i lojalność.

Zakres zadań wykonywanych m.in. na stanowisku:

1)      prowadzenie kasy;

2)      prowadzenie i obsługa kancelarii Konsystorza (prowadzenie dziennika korespondencji oraz właściwa dystrybucja dokumentów w biurze, wysyłanie poczty, skanowanie dokumentów, przygotowywanie projektów pism, zbieranie danych, zaopatrzenie w materiały biurowe, obsługa urządzeń biurowych i sieci telefonicznej, ścisła i aktywna współpraca z pozostałymi osobami zatrudnionymi w biurze);

3)      przygotowanie i obsługa organizacyjno- recepcyjna spotkań w Centrum Luterańskim oraz zarządzanie pokojami gościnnymi Kościoła;

4)      przygotowywanie oraz wysyłanie faktur oraz not obciążeniowych;

5)      prowadzenie spisu inwentarzowego środków trwałych i wyposażenia.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z Wiceprezesem Konsystorza  – telefonicznie: 502 037 640 lub na adres mailowy: wiceprezes@luteranie.pl